Ga naar de inhoud
Slide 1

Als Bedrijfsleider / Logistiek Manager vervul je een cruciale rol binnen ons bedrijf. Je geeft leiding aan een team van 40-60 medewerkers en rapporteert direct aan de directie. In deze rol coördineer je het gehele proces van inkomende en uitgaande goederen. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere het plannen, organiseren en verbeteren van de werkzaamheden om een optimale efficiëntie te waarborgen. Je bent constant bezig met vooruitdenken en kan het team op een positieve manier motiveren. 

Taken:

  • Opstellen van de dagelijkse personeelsplanning.
  • Wekelijks managementoverleg met de directie.
  • Zelfstandig beoordelen en optimaliseren van bedrijfsprocessen.
  • Meedenken over het personeelsbeleid en training en ontwikkeling van het team.
  • Bewaken van de kwaliteit en productiviteit van het team. 

Jouw profiel:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol.
  • Goede multitasker met een scherp oog voor detail.
  • Beschikbaarheid voor 5 werkdagen per week met flexibele inzet op maandag tot en met zaterdag tussen ca 8.00 en 21.00 uur.
  • Basiskennis van Microsoft Office.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Kwaliteitsgericht met focus op optimalisatie. 

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een dynamisch familiebedrijf.
  • Salaris Marktconform, afhankelijk van ervaring.
  • Pensioenregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling door training en bijscholing.
  • Een uitdagende functie in een mooi familiebedrijf met veel ruimte voor eigen initiatief. 

Ben jij de enthousiaste Bedrijfsleider / Logistiek Manager die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar john@goesten.nl Inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met ons en vraag naar John de Coo. Wij zijn te bereiken op telefoonnummer 0416-373555.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!