Ga naar de inhoud
Slide 1

Over ons:
Harrie Goesten is een groothandel en importeur van Aardappelen, Groenten en Fruit. Wij bieden onze klanten een uitgebreid assortiment verse producten en bewaken de kwaliteit gedurende de gehele keten. Door directe inkoop bij tuinders en telers, een efficiënte bedrijfsvoering en ons volledig geklimatiseerde logistieke proces, zorgen wij ervoor dat elke bestelling snel en vers op de plaats van bestemming komt.

 

Functieomschrijving:
Als Assistent Transportplanner heb je altijd het overzicht over ons logistieke proces. Je kan goed vooruit denken, werkt nauwkeurig en kan helder communiceren. Het betreft een assistent functie dus er is veel ruimte om te leren en jezelf te ontwikkelen.

 

Taken:

  • Ondersteunen bij het plannen van het uitgaande transport
  • Ondersteunen bij de dagelijkse personeelsplanning
  • Aanspreekpunt voor de chauffeurs (ca. 35 tot 40 chauffeurs)
  • Diverse voorkomende magazijnwerkzaamheden
  • Vervangen van Hoofd Transportplanning bij afwezigheid

 

Jouw profiel:

  • Je hebt affiniteit met vers-logistiek
  • Je bent in het bezit van een C+E rijbewijs of bereid om deze te halen
  • Beschikbaarheid voor 5 werkdagen per week met flexibele inzet op maandag tot en met zaterdag
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent sociaal en kan goed samenwerken

 

Wat bieden wij:

  • Een marktconform salaris volgens de CAO voor AGF
  • Pensioenregeling en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Reiskostenvergoeding
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling
  • Een uitdagende functie in een mooi familiebedrijf met veel ruimte voor eigen initiatief
  • Mogelijkheid tot het halen van je C+E rijbewijs

 

Ben jij het logistieke talent die wij zoeken? Stuur dan je CV met motivatiebrief ter attentie van Peter Klerkx naar: peterk@goesten.nl.
Inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op via telefoonnummer: 0416-373555 (en vraag naar Peter Klerkx).

 

 Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!