Ga naar de inhoud
Slide 1

Als Assistent Warehouse Manager vervul je samen met je collega een cruciale rol binnen ons bedrijf, waarbij je rapporteert aan de Warehouse Manager. Je stuurt gedurende de werkdag een team van 40-60 medewerkers aan en zorgt ervoor dat de orders nauwkeurig worden gelopen door de orderpickers, dat er goed gecontroleerd wordt, dat je heftrucks blijven rijden…kortom dat alles loopt als een Zwitserse klok binnen Harrie Goesten. In deze rol werk je nauw samen met je Warehouse Manager en coördineer je in overleg het gehele proces van inkomende en uitgaande goederen.

Taken:

  • Dagelijkse aansturing Hal Team en opvolgen werkzaamheden.
  • Wekelijks management overleg met de directie.
  • Zelfstandig handelen bij escalaties.
  • Meedenken over het personeelsbeleid en training en ontwikkeling van het team.
  • Bewaken van de kwaliteit en productiviteit van het team.

Jouw profiel:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende rol.
  • Goede multitasker met een scherp oog voor detail.
  • Beschikbaarheid voor 5 werkdagen per week met flexibele inzet op maandag tot en met zaterdag tussen ca 8.00 en 21.00 uur.
  • Basiskennis van Microsoft Office.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Kwaliteitsgericht met focus op optimalisatie.  

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een dynamisch familiebedrijf.
  • Salaris Marktconform, afhankelijk van ervaring.
  • Pensioenregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling door training en bijscholing.
  • Een uitdagende functie in een mooi familiebedrijf met veel ruimte voor eigen initiatief.

Ben jij de enthousiaste assistent warehouse manager die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar john@goesten.nl Inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met ons en vraag naar John de Coo. Wij zijn te bereiken op telefoonnummer 0416-373555.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!