Meteen naar de inhoud
Slide 1

Ben je op zoek naar een leuke administratieve baan in een dynamische omgeving? Hou je er van om de spil te zijn in het logistieke proces binnen ons bedrijf? Solliciteer dan snel!

Werkzaamheden:
Je functie bestaat uit 2 soorten werkzaamheden:
1. Administratieve werkzaamheden waarbij je verzamelde orders administratief verwerkt en/of;
2 Lichte magazijnwerkzaamheden waarbij je de verzamelde orders controleert.

Beide werkzaamheden beginnen om 10.00 uur of tussen 12.00 en 13.00 uur (in overleg) en eindigen rond 19.00 uur.

Vereisten:
– affiniteit met ICT
– basiskennis van Microsoft Office (Excel, Outlook)
– affiniteit met vers-logistiek
– flexibel ingesteld
– op zaterdag beschikbaar

Verder:
– ben je sociaal
– ben je stressbestendig
– en hou je van aanpakken

Aanbod:
Een leuke baan voor 2 of 3 dagen in de week / 32 uur per week in een gezonde onderneming met volop doorgroeimogelijkheden.
Een marktconform salaris volgens de CAO voor aardappelen, groenten en fruit.

Solliciteren:
Lijkt het je leuk om bij deze gezellige en gezonde onderneming te komen werken? Solliciteer dan snel!
Stuur dan een mailtje sturen andre@goesten.nl of bel naar André Vos op 0416-373555. 

Inlichtingen:
André Vos, telefoon 0416 – 37 35 55