Slide 1

Harrie Goesten VOF is een grote, internationale groothandel en importeur van verse aardappelen, groenten en fruit met ca. 150 medewerkers. Vanuit ons logistieke centrum in Elshout (regio Waalwijk – ‘s-Hertogenbosch) leveren wij gezonde vitamientjes aan onder andere AGF specialisten, supermarkten, ambulante handelaren en food-servicebedrijven.

Ter ondersteuning van onze administratieve afdeling zijn wij op zoek naar een Loon/Administratief medewerker die op korte termijn zou kunnen beginnen. Deze parttime functie bedraagt ± 20 uur per week. De uren zullen worden verdeeld over 2 gehele dagen (maandag en dinsdag). De resterende uren zullen in overleg op de overige dagen ingevuld worden. De werkzaamheden worden uitgevoerd in AFAS, Excel en Word.
Ben jij cijfermatig goed onderlegd, flexibel en gemotiveerd en ben je accuraat, sociaal en communicatief sterk? Dan zoeken wij jou!

Werkzaamheden:
In-/uit dienst melden nieuwe medewerkers
Registreren medewerkers in loonpakket (NMBRS)
Registreren in urenregistratie (Dyflexis)
4 wekelijkse salarisverwerking
Ondersteuning aan de financiële administratie

Vereisten:

Mbo niveau
Ervaring met Microsoft Excel is een pré
Ervaring salarisadministratie

Aanbod:
Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf. Binnen de functie als administratief medewerk(st)er ben je 1x per 4 weken op maandag bezig met het verwerken van de uren naar onze salarisadministratie en op dinsdag met de controle van de daarbij behorende salarisstroken. Aan deze werkzaamheden heb je op maandag een halve en op dinsdag een hele dag werk.
Op de andere werkdagen doe je andere administratieve werkzaamheden. 

Solliciteren:
Lijkt het je leuk om bij deze gezellige en gezonde onderneming te komen werken? Solliciteer dan snel!
Stuur dan een mailtje met je sollicitatie en CV naar angeliqueh@goesten.nl of bel naar Angelique van der Heijden op 0416-373555.