Meteen naar de inhoud
Slide 1

Bij de afdeling Financiële Administratie van Harrie Goesten zijn we op zoek naar een administratief/loon- medewerker voor 15 uur per week, met ruimte voor meer uren. Je vaste werkdagen zijn op maandag en dinsdag. 
De vacature is per direct beschikbaar dus je kan snel beginnen. 

Werkzaamheden:
– Controle inkoopfacturen
– Diverse boekhoudwerkzaamheden
– In-/uit dienst melden nieuwe medewerkers
– Registreren medewerkers in loonpakket (Nmbrs)
– Registreren in urenregistratie (Dyflexis)
– Controle uren in urenregistratie (Dyflexis)
– 4 wekelijkse salaris verwerking
– Algemene werkzaamheden in Afas/Excel/Word

Vereisten:

– MBO-niveau
– Cijfermatig onderlegd
– Flexibel en gemotiveerd
– Accuraat, sociaal en commutatief sterk
– Nauwkeuring
Ervaring met salarisadministratie en Microsoft Office is een pré. 

Aanbod:
Je komt te werken in een kleine, hechte club collega’s in een gezonde onderneming vol vitamines.
Binnen deze functie ben je 1x per 4 weken op maandagochtend bezig met het verwerken van de uren naar onze salarisadministratie en op dinsdag met de controle van de daarbij behorende salarisstroken. De overige dagen ben je bezig met overige administratieve werkzaamheden.
Salaris en arbeidsvoorwaarden conform de CAO Groothandel in groenten en fruit. 

Solliciteren:
Lijkt het je leuk om bij deze gezellige en gezonde onderneming te komen werken? Solliciteer dan snel!
Stuur dan een mailtje sturen angeliqueh@goesten.nl of bel naar Angelique van der Heijden op 0416-373555.